luni, 18 noiembrie 2019

O singură eșarfă, mai multe destinații

Eșarfele sunt accesorii utile și pline de farmec în călătorii, dar și în ținute zilnice de stradă și birou indiferent de anotimp. Ele îmi apără capul de razele toropitoare ale soarelui de vară atunci când bagajul este prea mic să mai primească o pălărie, îmi acoperă umerii seara când iau cina la o terasă la malul mării sau sunt acea atingere pesonală pe care o dau unei ținute formate doar dintr-o singură culoare.


Pentru sezonul estival, îmi place să aleg eșarfe create din materiale vaporoase cu o țesătură fină, ușor transparentă, precum mătasea, viscoza și chiar bumbacul țesut mai rar. Culorile pentru care optez în acestă perioadă a anului sunt deschise și vesele: bleu, roz, alb, galben și multe imprimeuri.

Toamna, eșarfele devin un scut elegant și indispensabil în diminețile și serile destul de răcoroase sau în zilele în care sunt surprinsă de o ploaie mocănească.

Din acest motiv îmi place să le aleg pe acelea care au o țesătură mult mai compactă, iar firele de mătase, viscoză sau bumbac sunt mai groase. Ador în egală măsură atât eșarfele uni, cât și cele care care au imprimeuri și țesături cu modele și motive etno. Mi se pare că acestea dau o notă aparte ținutelor mele de toamnă, care în mod involuntar sunt gri, maro sau negru. Atunci când acestor piese le adaug și accesorii de păr deosebite, pot fi sigură că nu am cum să dau greș în compunerea unei vestimentații șic.
Eșarfe colorate pentru gusturi diverse

Un generos șal vernil la mare, la munte și la serviciu


ȘAL VERNIL GENEROS
Culoarea verde mă binedispune motiv pentru care un trenci gri l-aș completa cu o eșarfă moale sau un generos șal vernil, rectangular dintr-o colecție clasică în care bulinele, florile și modele liniare sunt combinate pentru a da o notă de eleganță ținutei, în timp ce îmi apără gâtul și chipul de vânt și frig.
BENTIȚĂ ELEGANTĂ
tocmai potrivită pentru a o asorta
cu un șal vernil șic 

O astfel de eșarfă care are la bază o textură mai groasă este perfectă să mă protejeze în timpul unei plimbări pe plajă, într-o zi vântoasă de toamnă. Își găsește locul într-o ținută comodă, atunci când mă acoperă pentru a mă încălzi, într-o dimineață de toamnă, când cu o cană de cafea în mână privesc soarele de pe terasa unei cabane, cum se ridică printre frunzele ruginii. În egală măsură îmi completează ținuta de birou dintr-o zi obișnuită de lucru. Doar că pentru această din ultimă destinație ar trebui să mai asortez o bentiță elegantă pe elastic, un accesoriu de par agrementat cu mărgele acrilice aurii care să-mi stăpânescă podoaba capilară de vântul năstrușnic de toamnă și să-mi lumineze fața pe parcursul zilei de muncă și să mă facă să mă simt ca într-o continuă vacanță.

O singură eșarfă verde generoasă se poate transforma într-un șal fermecat care să poartă spre nenumărate destinații pregătite a fi contemplate și explorate, însă doar dacă e însoțită de o ținută și acesorii de păr potrivite pentru fiecare călătorie în parte.

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2019.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu