joi, 14 noiembrie 2019

Look pentru o călătorie în New York City


New York City
Sursa foto : PIXABAY
Pentru o călătorie la Metropolitan Museum of Art în New York City, pot să-mi iau un bilet de avion spre America, un bilet la filmul Ocean’s 8 sau pot doar să fac cumpărături de Black Friday și să-mi compun o ținută asemănătoare Sandrei Bullock, în unul din cele mai simpatice roluri pe care le-a jucat, cel al hoaței profesioniste, Debbie Ocean, care plănuiește să fure Toussaint, un colier în valoare de 150 milioane de dolari ce urmează să fie expus la Met Gala.
Zborul este destul de lung și costisitor, pentru economiile mele din prezent. Cel mai scăzut tarif pentru un zbor dus-întors este undeva peste 108 euro, iar zborul care depășește 17 ore mă determină să spun pas momentan acestei alternative.

Filmul Ocean’s 8 l-am văzut deja de câteva ori, făcându-mă să mă imaginez în rolul îndrăzneței Debbie Ocean care strabăte străzile din New York, îmbrăcată în remarcabilele ei paltoane de damă, plănuind marele jaf alături de Lou Miller, Amita, Constance sau Leslie.
Așa că am ales momentan, doar să mă pregătesc de o vizită la Metropolitan Museum of Art în New York City compunându-mi o ținută casual ușor elegantă, demnă de a fi purtată de Debbie Ocean, în timp ce pregătește marea lovitură.

Look de vedetă pentru orașul de pe Hudson River

Sandra Bullock
Sursa foto : Zimbo
Un palton de damă sau un trenci care să mă ferească de vântul de toamnă din marea metropolă americană sau de cel din Pitești, depinde de moment, o bluză simplă neagră, dar elegantă, o pereche de pantaloni drepți și nelipsitele botine negre care sunt fac parte din accesoriile favorite ale Sandrei Bullock sunt piesele vestimentare pe care le-am ales pentru a-mi creea un look de vedetă aflată pe platourile de filmare ale unui film care te ține cu sufletul la gură până în ultimele momente.
Nu m-am oprit la rochii glam pentru a recompune înfățișarea fermecătoarei Debbie de la la Met Gala, deoarece am vrut să fie o ținută practică pe care să o pot purta și la birou pentru a mai anima zilele plictisitoare și lungi de toamnă. Cu toate acestea tentația de a pune în coșul de cumpărături rochii strălucitoare mi-a dat târcoale de câteva ori.

Am profitat de reducerile de de Black Friday pentru a-mi creea o imagine de vedetă, cu buget redus și mi-am propus să nu depășesc 999 lei, deoarece nu vreau să uit de pușculița de economii pentru călătorii.

Shopping-ul on-line mi s-a părut cel mai potrivit deoarece am putut găsi produse 100% originale pe care pot să le probez acasă, în faţa oglinzii şi să păstrez doar ceea ce mi se potriveşte.

Pentru ținuta Debbie Ocean mi-a venit perfect un ANSWEAR palton de damă bleumarin redus la 239.90 de lei, o pereche de pantaloni jeans negri la 339.90 lei, o bluză GLAMOROUS al cărui preț l-am găsit micșorat la 119.90 lei și o pereche de botine negre KAZAR STUDIO reduse la 259.90 lei. Look-ul de vedetă l-am competat cu o pereche de ochelarii ANSWEAR, accesoriu nelipsit din ținutele Sandrei Bullock.

Pentru călătoria în New York City mi-au fost suficienți doar 989.5 lei pentru a-mi creea o ținută care să mă poarte direct la treptele Metropolitan Museum of Art.

Acest articol a fost scris pentru Super Blog 2019.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu