sâmbătă, 16 noiembrie 2019

Ceasul pentru un stil unic și nenumărate destinații

Unul din cele mai frumoase cadouri pe care l-am primit în viața mea a fost un micuț ceas mecanic cu o curea maro pe care l-am primit în dar de la mama mea la începutul clasei a V-a. Ani la rândul acest ceas m-a însoțit la școală, la facultate, la întâlnirile cu prietenii, în taberele de la munte și la mare reprezentând mult mai mult decât un simplu ceas de damă. Era asemeni unui înger păzitor care, dacă nu uitam să îl întorc, avea grijă să ajung mereu la timp la examene, la cursurile de la facultate, să fiu mereu în locul potrivit la timpul potrivit.

Cele mai multe ceasuri de damă  pe care am ales să le port după defectarea acestuia nu au reușit să ia locul pe care acel micuț ceas l-a avut în viața mea. Cu toate acestea de fiecare dată când am ales un ceas am făcut-o amintindu-mi vorbele mamei mele care spune că indiferent de ce alegem să purtăm trebuie să ne simțim bine, iar acest lucru se va vedea în fiecare părticică din noi.


Sursă foto: unsplash.com și watchshop.ro 
În gama Ceasuri damă Fossil am descoperit un ceas care se aseamănă foarte mult cu cel dăruit de mama mea în copilărie, care s-ar potrivi la fel de bine stilului casual pe care l-am îmbrățișat ca femeie, dar și în momentele în care mă aflu la birou și trebuie să abordez o ținută încadrată într-un stil mult mai elegant decât cel de zi cu zi.

Ceasul JACQUELINE ES4368, este un ceas de damă cu display analog, al cărui design este simplu, dar care iese în evidență printr-o curea maro care contrastează armonios cu carcasa argintie din oțel inoxidabil. Imediat ce l-am văzut mi-am imaginat cum ar arăta la încheietura mâinii mele fie atunci când port un rucsac în spate fugind să ajung la timp la poarta de îmbarcare, fie înainte de o ședință grea la birou în care trebuie să îmi prezint rezultatele muncii de peste an, încorsetată într-un costum în care nu mă simt tocmai în largul meu.

Sursă foto: unsplash.com
Mecanismul japonez Seiko cu care este dotat ceasul este o siguranță că voi ști ora exactă tot timpul, indiferent dacă mă aflu în Franța, Italia, Spania, Olanda sau în oricare alt loc.

Într-o zi de toamnă, ceasul de damă Fossil ar da un farmec cu totul deosebit uneia din ținutele mele de serviciu completate de un palton gri alături de o pereche de pantofi asortați, acordându-mi un extra strop de încredere atunci când voi păși spre un interviu sau o întâlnire importantă.

O rochiță vaporoasă de vară însoțită de acest mic accesoriu mi-ar pune în evidență pielea brațelor bronzată de soarele Mării Mediterane, în timp ce mă plimb în după-amiezile estivale pe Promenade des Anglais.

Datorită faptului că are o rezistență la apă de trei atmosfere l-aș putea lua inclusiv la plajă alături de costumul de baie fără să-mi fie teamă că l-aș putea strica la contactul cu apa sărată a mării.

Ceasul de damă JACQUELINE pare ideal si pentru călătoriile dese pe care le fac, întrucât fiind versatil se potrivește la fel de bine cu o ținută casual elegantă de birou cât și cu o ținută comodă compusă de cele mai multe ori din teneși, tricou, jeanși și pe care le adopt de obicei în călătoriile cu avionul sau cu trenul.

Mai mult decât oricât ceasul îmi inspiră că, indiferent de zi și orice ținută aș alege, un extra strop de încredere care mă face să mă simt stăpâna micului meu univers în care trăiesc și călătoresc. Exact ca acel mic ceas a maro pe care l-am primit în dar la 11 ani.

Acest articol a fost scris pentru Super Blog 2019.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu