miercuri, 20 noiembrie 2019

De la un joc de Pétanque, direct în echipa Charlie’s Angels

Prima partidă de Pétanque pe care am jucat-o a fost plină de aventură, schimbându-mi cursul vieții într-o direcție pe care nu mi-aș fi imaginat-o vreodată și aducându-mă în sânul uneia dintre cele mai renumite agenții de spionaj din lume, Townsend Agency, în care agenții sunt cunoscuți drept Charlie’s Angels.

Mă aflam într-o mică localitate franceză din apropierea orașului Saint-Étienne, în cadrul unui schimb anual de experiență, în momentul în care am fost invitată să particip la un team building unic de compania multinațională la care lucrez. Pentru a întări echipa serviciului tehnic și a ne cunoaște mai bine între noi, organizatorii au ales un joc tradițional francez cu bile metalice, numit Pétanque.

Nu mai jucasem niciodată acest joc, însă, din momentul în care șefa mea ne-a prezentat puțin din istoria și din regulile de Pétanque, am știut că va urma o experiență de neuitat.

Jocul a început după ce s-au ales membrii echipelor și adversarii. Două echipe de câte doi membri și alte două echipe de câte trei membri s-au aliniat la capătul a trei piste nivelate cu nisip mărunt. Eu am făcut parte dintr-o formație de doi.

Am început prima partidă lansând o mică bilă numită cochonnet (purcică). Adversarii au urmat la aruncări, încercând să poziționeze dintr-un punct fix cele trei bile mari metalice pe care le aveau disponibile cât mai aproape de mica bilă. Când echipei mele i-a venit rândul am încercat să facem același lucru, îndepărtând pe de o parte bilele adversarilor și apropiindu-ne propriile bile de purcica portocalie. Urma să câștige echipa care ajungea prima la 12 puncte. După un joc plin de acțiune în care a trebuit să ochesc, să arunc, să țintesc în funcție de indiciile discrete primite de la coechipierul meu, am câștigat la o diferență de doar trei puncte. Primul joc câștigat a fost doar încălzirea pentru un final care avea să îmi schimbe întrega viață.

Cea de-a doua partidă nu a început prea bine pentru mine și, doar după câteva aruncări, eram deja conduși la o diferență de cinci puncte. Presiunea m-a ajutat să mă mobilizez pentru a calcula cu mult mai mare precizie aruncarea fiecărei bile, în timp ce țineam seama de indicațiile coechipierului meu mult mai experimentat în jocul de Pétanque. Am recuperat ajungând după douăzeci de minute din nou la 12 puncte, fapt care ne-a asigurat victoria în acestă mic concurs de  Pétanque improvizat.
Succesul a fost sărbătorit cu o cină tipic franțuzească plină de bună dispoziție și cu momente amuzante între colegi de naționalități diferite, cum doar într-un film de comedie se mai pot întâlni.

Când credeam că se încheie o seară grozavă am avut parte de surpriza vieții mele. O încântătoare femeie blondă, cu accent american care s-a prezentat a fi Rebekah Bosley m-a abordat spunându-mi că mi-a urmărit evoluția în acest joc. Se pare că prestația mea a convins-o că mă pot integra ca cel de-al treilea înger în noua echipă de agenți a lui Charlie Townsend, cunoscută drept Charlie’s Angels, alături de Elena Houghlin și Jane Kano.

Rebekah mi-a propus să mă alătur celei mai bune echipe de îngeri în lupta lor de a salva lumea de o nouă amenințare: impunerea pe piața mondială a unei noi criptomonede.

Creatorul acesteia care intenționează să creeze un monopol în lume al acestei criptomonede este mare pasionat de Pétanque. Anual, își creează o echipă formată din cei mai buni și talentați jucători din lume pentru a câștiga Campionatul Mondial de Pétanque.

Rolul meu, ca cel de-al treilea înger al lui Charlie, este de intra în echipa lui și  a afla care îi sunt planurile prin care intenționează să impună în lume această nouă criptomonedă.

Pe 29 noiembrie 2019, trebuie să mă prezint la nou centru de antrenament al agenției Townsend Agency din Paris, unde va începe pregătirea mea pentru integrarea în echipa Charlie’s Angels, în cazul în decid să devin unul din agenții lumii contemporane, rol în care mă așteaptă multe pericole, dar și momente pline de acțiune la limită și aventură.

Această poveste este un mic exercițiu de imaginație pe care l-am făcut pentru proba Proba 23. Agent în echipa Îngerii lui Charlie, din competiția SuperBlog 2019.  
Vă invit la cinema pe 29 noiembrie 2019, la lansarea în România a noii versiuni a filmului Charlie’s Angels, regizat de Elizabeth Banks.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu