miercuri, 6 noiembrie 2019

Cadoul aniversar perfect: Aventură în Sarmizegetusa

Aniversarea soțului meu se apropie cu pași repezi și vânătoarea după cadoul perfect a intrat în linie dreaptă. Fiecare 6 decembrie este deosebit, iar de-a lungul celor 15 ani de când ne cunoaștem, am avut parte de experiențe foarte frumoase pe care le-am trăit la maximum și am reușit să strângem multe amintiri demne de pus într-un album denumit simplu: Experimenteaza viata.

La început darurile pe care i le-am făcut au fost simple, însă pline de însemnătate fie că ele erau materializate în câteva nuielușe frumos legate cu un mesaj jucăuș sau într-o păjitură pregătită cu stângăcie, dar în care mi-am pus toată priceperea de la vremea respectivă. De multe ori adevăratul dar era puterea mea de a-i rezista să nu dezvălui cadoul înainte de ziua lui. De fiecare dată le-a primit cu bucuria unui copil mic, din a cărui sclipire puteam citi cât de tare i-a plăcut surpriza făcută din inimă.
Pe măsură ce am început să-l cunosc mai bine, pregătirea acestor cadouri pentru ziua lui a devenit mai elaborat și s-a concentrat mai mult pe pasiunile pe care le are.

Îi place mult să călătorească și este în același timp pasionat de artă și istorie. Din acest motiv, m-am gândit că darul perfect, pentru acest an, ar putea fi o călătorie de câteva zile, în care să aibă parte de toate aceste trei mari plăceri, dar din care să nu lipsească nici câteva experiențe cu romantism.

O aventură în Sarmizegetusa, vechea cetate dacică, i-ar mai potoli puțin setea lui de a călători, i-ar mai hrăni sufletul cu poveștile pe care le-ar culege de printre ruinele cetății și s-ar delecta cu inditele creații arhitecturale din Valea Zânelor, unde câțiva oameni au creat în 2019 o lume de poveste.
Cu siguranță o călătorie în aceste locuri, și mai ales în satul Tarsa, un sat care arată la fel ca acum sute de ani l-ar face să se simtă unul din puținii oameni privilegiați cărora li se perminte să călătorească în timpuri trecute, pentru a beneficia de o experiență autentică.

Cunoscându-i setea de aventură sunt sigură l-ar încânta și într-o mai mare măsură adăugarea în itinerariu vizitarea zimbriilor de la Hațeg și a cetăților Hunedoara și Deva.

Cu siguranță i-ar plăcea să traiască și câteva experiente cu adrenalina, motiv pentru care o baie bună la Aqua Park Arsenal în Orăștie ar reprezenta pentru cireașa de pe acest tort aventuricesc.

Și pentru ca acest dar să fie cu adevărat inedită, sărbătoritul, cel care este de obicei conducătorul întreagii operațiuni călătoricești, inclusiv al mașinii, ar trebui de această dată să poată să admire în voie peisajul minunt de pe Transalpina, fără a mai fi nevoit să străbată Munții Parâng de la volanul mașinii, fiind doar simplu pasager.

O astfel de experiență cadou s-ar potrivi personalității lui foarte mult și ar fi extrem de emoționat de faptul că i-am oferit în dar de ziua lui o călătorie care i-a oferit experiențe cu romantism, aducând destul de aproape experiente cu adrenalina, în urma cărora să poată spune ca a experimentat viața și din postura de răsfățat al călătoriei, nu doar din calitatea de organizator de călătorii.
Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2019.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu