duminică, 6 octombrie 2019

Simplitatea și eleganța, mereu la modă în Milano


Milano este unul din cele mai încântătoare orașe pe care le-am vizitat. M-a impresionat prin arhitectura lui deosebită, prin monumentele impunătoare și prin farmecul aparte al oamenilor care au o prezență deosebită, pe care nu am mai întâlnit-o niciunde.

Milanezii mi-au atras atenția prin ținuta lor. Sunt eleganți fie că merg cu bicicleta, pe jos sau călătoresc cu tramvaiul. Emană distincție când vorbesc la telefon sau poartă o discuție prietenoasă la terasă, când iau un espresso în grabă dimineața în drum spre birou sau când fac cumparăturile de zi cu zi. Indiferent că se plimbă prin parc sau fac jogging, ținutele lor sunt elegante și adaptate perfect momentului zilei în care se găsesc.

Milano este un oraș poziționat aproape de munte și oricând o ploaie neașteptată te poate surprinde, mai ales în zilele de toamnă. Pentru femeia milaneză acest aspect nu va fi niciodată o problemă, întrucât ea pare că s-a născut știind să găsească ținuta potrivită pentru o astfel de zi. Ea va fi în egală masură la modă atât toamna aceasta, cât și primăvara viitoare.


Un trenci clasic cu linii ușor supradimensionate care îi strânge talia pentru a i-o pune în evidență, o pereche de botine de damă a cărui culoare surprinzătoare va atrage privirile celor care o vor întâlni pe parcursul zilei sunt elementele care o pun în valoare și care îmi plac foarte mult. Cu siguranță aceasta va ști să aibă o atitudine corectă atunci când poartă o poșetă dintr-o colecție de genți de damă care se va lansa probabil anul viitor, astfel încât nu accesoriul să iasă în evidență, ci prezența și eleganța care o caracterizează, două elemente care sunt trenduri mereu de actualitate.

Animal print-ul este un element care nu îl agreez. Nu m-a inspirat și nu am găsit nicio ocazie a-l purta. Anul acesta l-am întâlnit în vestimentația și acesoriile femeilor destul de mult, iar în anumite momente chiar la barbați, ceea ce m-a surprins neplăcut, întrucât nu mi-a încântat privirea. Fie că l-am regăsit pe ținute complete, fie doar pe anumite accesorii, aproape de fiecare dată m-a facut să întorc privirea și să îmi spun : așa nu! Întotdeauna era folosit ca să aducă un surplus într-o ținută care era deja prea încărcată, care nu mai lasa loc eleganței, simplității și bunului gust. Am înțeles că este în trend și are mulți adepți, dar mie îmi este greu să îl asimilez.

Cu toate acestea mi-am amintit că în 2017, așteptând la semafor pe Corso Buenos Aires, mi-a atras atenția o milaneză care conducea un scuter de tradiție prin locurile acelea. Ea asortase perfect o pereche de stiletto cu print de leopard la o ținută office care părea desprinsă din revistele de modă. 

Această mică întâmplare m-a convins că eleganța și simplitatea sunt cele mai actuale trenduri, care nu se vor demoda niciodată, iar călătoriile prin lume ne pot ajuta să descoperim și să cultivam bunul gust.

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu