vineri, 25 octombrie 2019

E-mark, un zâmbet pe fotografiile de călătorie

Crearea de mici atenții pentru soțul și fiul meu, în care sunt surprinse momente speciale din călătoriile noaste prin lume este felul în care reușim să cutreierăm zilnic lumea împreună, atunci când suntem la serviciu sau la școală departe unul de altul.

Am început să fac acest gen de suveniruri încă din facultate, ca o practică pentru cursurile de grafică computerizată. În curând, toți membrii familiei aveau astfel de fotografii personalizate de mine care reprezentau locuri frumoase de pe pământ cu mesaje menite fie să-ți aducă un zâmbet, fie să prinzi curaj într-un moment greu al zilei.
În timp, m-am perfecționat, iar multe dintre fotografiile pe care le-am făcut în călătorii au descoperit și alte drumuri decât cele ale paginilor de album, transformându-se în suveniruri de suflet făcute cu multă dragoste, de care se bucură toți cei dragi mie, ajutându-i să nu uite momentele frumoase pe care le-am trăit împreună.
La început, pentru a face aceste fotografii personalizate aveam nevoie de poze frumoase, calculator, un bunicel program de grafică, multă inspirație și ore de muncă. Dar în timp lucrurile s-au schimbat mult.

Doar o ștampilă electronică și inspirație

Recent, am descoperit că pentru a putea să fac aceste pastile de bună-dispoziție, cum îmi place să le spun, pentru cei dragi mie poate fi mult mai simplu de atât.
Aș avea nevoie pentru acest lucru, doar de o mică ștampilă electronică, extrem de inteligentă care poate personaliza aproape orice obiect, inclusiv fotografiile de călătorie, într-un stil cu totul și cu totul original.
Acest dispozitiv electronic de marcare mobil, adus pe piață de Colop ar putea înlocui foarte ușor calculatorul și programele avansate de grafică, care mie îmi erau necesare în personalizarea fotografiilor de călătorie și transformarea lor în suveniruri de suflet.
Este foarte ușor de folosit și inovativ, motiv pentru care a și fost premiat la bine-cunoscutul concurs de inventică Red Dot Design în 2019, la categoria Product Design.
Odată ce aplicația special creată pentru ștampila electronică este instalată pe telefon, tabletă sau calculator, prin folosirea șabloanelor existente mai rămân doar doi pași până la crearea unui amintiri plăcute care să facă o persoană dragă să zâmbească: conectarea dispozitivului mobil cu un e-mark prin Wifi sau prin USB și trimiterea amprentei create către acesta. După aceea o simplă glisare pe suprafața pe care se dorește mesajul imprimat este suficientă pentru a aduce un zâmbet.

Ce ar putea fi mai plăcut pentru fiul meu, într-o dimineață mohorâtă de toamnă, decât descoperirea unei fotografii a castelului său de nisip din vacanța de vară, însoțit de un frumos mesaj: Îți doresc o zi minunață ca aceasta! Cu drag, mama :), lângă micul-dejun pregătit de mama.
Cum ar fi, dacă într-o zi, soțul meu ar vedea pe cana lui de cafea imprimată o mică fotografie din călătoria noastră din Veneția pe care un e-mark ar lăsat cu grijă și pricepere câteva cuvinte din suflet: Să te simți mereu, ca atunci!
Cu siguranță oamenii surprinși cu aceste mesaje frumoase ar avea un motiv în plus să zîmbească și să ia startul zilei cu dreptul.
Acest articol a fost scris pentru Super Blog 2019.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu