luni, 19 octombrie 2020

Remediu pentru nopțile albe: discount de Black Friday în Farmacia la Pret Mic


Se apropie Black Friday cu pași repezi, și primele simptome ale febrei cumpărăturilor încep să se manifeste. Cel puțin câteva minute pe zi, colind magazinele online și iau pulsul pieței, pentru a fi pregătită să-mi consum energia cu moderație în această zi dedică cumpărăturilor.

Anul acesta a fost un unul destul de solicitant și stresant pentru întreaga familie zi, motiv pentru care mi-am propus ca una din opririle pentru cumpărăturile pe care o să le fac să fie de Black Friday la Farmacia la Pret Mic.

Pe lângă acele vitamine si suplimente pe care am grijă să le pun în coșul de cumpărături la începutul oricărui sezon rece pentru întărirea sistemului imunitar, anul acesta voi zăbovi în fața standului, sau mai bine-zis a categoriei, dedicate suplimentelor menite să-mi mențină activitatea cerebrală la parametrii optimi, atât mie cât familiei mele.


Mi-aș dori că printre promoțiile de care vreau sa profit de acest Black Friday să se numere și un discount pentru SECOM NEURO OPTIMIZER, deoarece vreau să dau creierului meu un impuls și să îl ajut să facă mai ușor față perioadei destul de solicitante cu care m-am confruntat în ultima vreme în care insomniile, nervozitatea, lipsa de concentrare, memoria și lipsa unei stări de bine mi-au făcut probleme destul de neplăcute, dar și cu provocările anotimpului rece care va urma.

De ce?



Înaintea izbucnirii epidemiei de coronavirus cel mai bun remediu pe care mi-l administram împotriva stresului și a efortului intens erau călătoriile și ieșirile în natură alături de familie. Necesitatea de izolare și distanțare socială care a apărut încă din luna martie și care continuă pe termen necunoscut a făcut ca acest REMEDIU MINUNE care la mine funcționa perfect pentru menținerea bunăstării fizice și psihice să fie tot mai greu obținut.

În 2020, dozele mici din tratamentul cu călătorii pe care mi le-am administrat ca terapie împotriva oboselii și a efortului psihic intens a trebuit să le completez atât cu suplimente care să-mi mențină activitate cerebrală și tonusul creierului într-o stare cât mai optimă, cât și cu îmbogățirea dietei și practicarea sportului. 

Primul semn de stres și oboseală

Primul semn de stres și oboseală cerebrală căruia a trebuit să-i fac față a fost tulburarea somnului. A fost o perioadă în care cel puțin o noapte pe săptămână adormeam cu dificultate sau dormeam foarte puțin din cauza grijilor care îmi ocupau mintea. După aceste nopți, urmau zilele în care oboseala își spunea din ce în ce mai mult cuvântul. Concentrarea mea era era din ce mai scăzută, iar în mod inevitabil în munca mea se strecurau din ce în ce mai multe erori care aduceau după sine alte situații care contribuiau la sporirea anxietății. Problemele de memorie au fost cele care m-au determinat să încep să iau măsuri pentru a scăpa de aceste neplăceri care mai mult ca sigur ar putea duce la afecțiuni medicale mult mai periculoase.

Ajustarea dietei a fost prima măsură pe care am luat-o. Treptat am scos din meniu alimentele cu conținut mare de grăsimi procesate, am renunțat la mâncărurile grase și prăjite și le-am înlocuit cu legume bogate în proteine și minerale cu un impact pozitiv asupra creierului: fasolea verde, lintea și broccoli au devenit vedete în meniul meu. Am profitat de faptul că îmi plac alunele, nucile și migdalele și am început să le consum mult mai des decât înainte. Adevărul este că fiecare porție de nuci se transformă pentru mine într-o călătorie în Franța, deoarece această trufanda, îmi aduce aminte de salatele proaspete franțuzești din care nucile sunt nelipsite, dar și de gustările cu brânză și nuci nelipsite de la fiecare masă.

În încercarea de a-mi recupera somnul, am scăzut și cantitatea de cafea pe care o consum, deoarece și această băutură revigorantă avea un cuvânt destul de important de spus în nopțile în care visele se cam lăsau așteptate. Nu am putut renunța total la ea, însă îmi place să cred că scăderea cantității la o singura jumătate de cană pe zi a contribuit chiar și într-o mică măsură la reducerea gradului de insomnie de care sufeream. 

Munca mea fiind destul de statică, am încercat să umblu puțin și la capitolul activitate fizică. Nu sunt o mare fană a practicării sportului, însă m-am străduit pe cât a fost posibil să fac mișcare deoarece sunt constientă că este benefică organismului. Așa că în timpul, în care am lucrat de acasă, am profitat tot mai mult de terasa pe care mi-am amenajat-o și am făcut câteva exerciții de respirație pe care le-am învățat la un seminar de gestionare a situațiilor stresante în urmă cu câțiva ani. În restul timpului liber, am reluat mersul pe jos și am redescoperit parcurile și pădurea din orașul în care trăiesc, plimbându-mă cât mai mult posibil în natură, mergând pe bicicletă sau cu rolele.

De ceva vreme de la schimbarea stilului de viață am reușit să reduc din efectele provocare de oboseala excesivă și stres, însă trecerea de la un anotimp cald la unul rece ar putea aduce schimbări în organism care ar putea resimți stresul și revenirea vechilor simptome în care insomniile, nervozitatea, lipsa de concentrare și memoria și-au spus cuvântul asupra stării mele de bine.

Supliment nutritiv, pentru perioade stresante

Un supliment nutritiv care să mă ajute să trec cu bine peste perioadele stresante pe care l-am descoperit câutând prin farmaciile online este NEURO OPTIMIZER .

Acest produs se axează în principal pe activitatea cerebrală și care pare să ajute foarte bine la îmbunătățirea stării emoționale, a memoriei, a concentrării și a atenției. Pe lângă menținerea stilului de viață sănătos, în care dieta echilibrată, odihna și mișcarea sunt esențiale acest tonic cerebral poate fi un aliat de încredere în combaterea stresului îmi care provoacă insomnii, având în egală măsură și rolul de a prelungii viața neuronilor.

Așadar, sper ca în noiembrnie de Black Friday printre miile de promoții îmi doresc să regăsesc și un discount frumușel la acest supliment nutritiv, pe care să-l aduc în armata Generalului Nucă, a Ofițerului Călătorie și a Locotenetului Broccoli care luptă împotriva stresului.

Acest articol a fost scris pentru Proba 6 de la SuperBlog 2020: Un Black Friday cu de toate și cu multă sănătate.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu