joi, 22 octombrie 2020

Persoanele cu alegii respiră ușor cu SALIN

 


Viața unei persoane cu astm și alergii nu este ușoară. Aceste afecțiuni respiratorii se declanșează brusc, de cele mai multe ori neașteptat și nu se vindecă niciodată. Bolnavul trebuie să învețe să trăiască cu ele, să stea cât mai departe de factorii care declanșează crizele și să-și protejeze sistemul imunitar.


"Respiră ușor. Nu te panica deoarece simți că nu ai aer”. În curând antialergicul pe care ți l-am injectat te va ajuta, iar senzația de sufocare îți va dispărea".
Acestea au fost primele cuvinte pe care medicul de la Urgențe mi le-a rostit, când am avut prima criză de alergică în urmă cu 14 ani.  

Fugisem de 1 Mai la mare, la Mamaia, cu toate că prognozele meteo de atunci arătau o vreme ploioasă, pentru a nu rata deschiderea sezonului estival. Mă gândeam că marea e frumoasă oricum și oricând, iar compania prietenului meu va ține loc de soare și briza plăcută a mării o voi simți chiar și printre picurii de ploaie primăvăratici. Prima zi așa a fost. Ne-am plimbat pe plajă, ne-am bucurat de albastrul mării, am inspirat aerul, pentru a ne încărca bateriile până la vacanța mare. Noaptea însă, minivacanța de 1 Mai s-a transformat într-un eveniment extrem de neplăcut. O tuse m-a trezit brusc, îngreunându-mi tot mai mult respirația. Am încercat să ies la aer să mă calmez. Deși aerul rece al nopții m-a mai liniștit puțin, greutatea în respirație persistentă m-a determinat să merg direct la Urgențe. 

Acolo, după câteva investigații și administrarea unei perfuzii, medicul mi-a dat un diagnostic care urma să-mi schimbe destul de destul de mult viața: astm bronșic pe fond alergic declanșat de expunerea la praf și mucegai. Mi s-a explicat că este foarte posibil să urmeze și alte crize și trebuie să încerc să stau cât mai departe de praf, polen și mucegai, dar și că am nevoie să respir un aer cât mai curat. Cunoșteam aceste afecțiuni respiratorii, însă nu m-am gândit vreodată că voi fi chiar eu cea care le voi simți pe propria-mi piele.

De la primul episod de astm treptat mi-am schimbat stilul de viață pentru a evita apariția altor crize serioase. Tratarea aerului din interiorul locuinței este una din măsurile pe care medicii alergologi care m-au consultat, mi le-au recomandat pentru a ține departe alergiile și astmul.

Aerul curat, factorul cel mai important în evitarea alergiilor

Salin Plus

Alergiile respiratorii pot fi ținute sub control stând departe de praf, mucegai, polen sau animale al căror piele, păr sau salivă conțin o proteină la care unele persoane pot dezvolta reacții alergice.

Atunci când organismul oamenilor are un sistem imunitar slab și este în contact frecvent cu acești alergeni, se dezvoltă astmul care complică existența persoanelor suferinde. Nici mediul înconjurător nu este prielnic persoanei alergice, poluarea aerului aducându-și o contribuție serioasă la accentuarea crizelor. Cel mai resimțit factor de poluare este praful pe care cu dificultate poate fi ținut departe de locuințe, în special în marile orașe. De asemenea, mirosul gazelor din țevile de eșapament face tot mai dificilă aerisirea locuințelor atât de esențială pentru menținerea unui ambient proaspăt. 

În acest mediu ostil, purificatoarele de aer pot fi un aliat de încredere în curățarea și în menținerea calității aerului la parametrii optmi, deoarece prin intermediul lor se realizează.

Purificator de aer Salin Plus este o variantă accesibilă tuturor celor care vor să-și asigurare un ambient interior cât mai confortabil, dar și să se bucure de o casă fără praf și mirosuri care pot afecta sănătatea.

Filtre SALIN

Acest aparat poate fi ideal pentru tratarea aerului dintr-un apartament sau casă de aproximativ 50 de metri pătrați, având o capacitate de purificare de până la 150m³. Pe lângă faptul că curăță aerul, preîntâmpinând dezvoltarea afecțiunilor respiratorii, contribuie și la îmbunătățirea somnului. Purificatorul de aer poate fi un remediu natural pentru tratarea sforăitului și recăpătarea unui somn liniștit. Pentru ca rezultatele să se facă simțite, specialiștii recomandă ca Salin Plus să fie fie folosit între 6 și 10 ore pe zi, dar și schimbarea blocului filtrant la patru-șase luni.

Un purificator de aer nu ne poate vindeca afectiunile respiratorii fără leac precum astmul și alergiile, însă cu siguranță poate diminua simptomele acestor boli prin curățarea aerului și ajutându-ne să respirăm mai ușor.

Acest articol a fost scris pentru Proba 7. Respiră ușor cu SALIN! a SuperBlog 2020.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu