miercuri, 18 martie 2020

Călătorie în lumea lui Habarnam


Aventurile lui Habarnam și ale prietenilor săi este o carte minunată pentru copii, foarte captivantă, pe care tinerii ar trebui să o citească, întrucât este un mod relaxant de a călători într-o lume minunată creată de autorul rus Nikolai Knosov, în care personajele sunt prichindei și prichinduțele.
Am citit-o pentru prima dată la recomandarea tatălui meu, pe vremea când cititul mi se părea o pierdere de timp. Cu toate acestea, ușor-ușor am pătruns pe tărâmul acestei cărți și am descoperit că îmi place foarte mult să călătoresc în lumea lui Habarnam și a prietenilor săi. În scurt timp, abia așteptam să vină seara să citesc din această carte și să descopăr și alte peripeții ale personajelor.
Dacă vreți, vă pot povesti o parte din această poveste.
Acțiunea se petrcea într-un oraș fantastic numit Orașul Florilor care se lângă un pârâu: Pârâul Castraveților.

              Câțiva prichindei inteligenți și curajoși se decid să călătorească, pentru prima dată în viața lor, cu balonul. Printre aceștia se numără: Știetot, Gogoașă, Limonadă și, bineînțeles, Habarnam. Micuții eroi ajung cu ajutorul balonului cu aer cald, într-un alt loc minunat numit Orașul Verde, ținut care este populat tot de prichindeii și prichinduțele, însă care au obiceiuri diferite de ale prietenilor noști.
          Atât v-am spus despre acest tărâm de poveste. Restul va trebui să aflați singuri citind cartea fie singuri, fie împreună cu părinții înainte de culcare.

Dacă doriți să mai aflați și alte peripeții ale lui Habarnam și ale prietenilor săi, vă puteți delecta și cu Aventurile lui Habarnam în Orașul Soarelui și Aventurile lui Habarnam pe Lună.
              Este mult mai interesant să citești o carte și să intri în lumea poveștilor cu automobilul cu apă gazoasă, decât să te uiți la televizor!

Lectură plăcută!

Acest articol a fost scris de invitatul meu special pe blog Denis NEGULESCU.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu