duminică, 10 aprilie 2016

Aventura Bârlogul şcolărelului, o reuşită

Proiectul Bârlogul şcolărelului
Băieţelul meu a crescut, iar, odată cu intrarea la şcoală, a apărut problema transformării camerei sale dintr-una de “bebeluş”, cum spune el, într-una de băiat mare, în care să se simtă bine şi să îşi poată primi colegii în vizite.
Pentru a-i creea cele mai bune condiţii de odihnă, joacă şi studiu, cei trei meşteri pricepuţi – şcolarelul, mama şi tata– au început operaţiunea Bârlogul şcolărelului. Deoarece aveam ceva experienţă, de la redecorarea anterioară a două dormitoare, ne-am hotărat să facem chiar noi singurei acest proiect.

Piciul a primit cea mai importantă misiune, în cadrul operaţiunii. I-am trasat sarcina de a-şi imagina cum ar trebui să arate în viziunea lui o cameră de băiat mare. Pentru a-l ajuta puţin şi nu a-l lăsa pradă hazardului, am intrat pe site-ul magazinului Diego, întrucât aici produsele pentru finisaje sunt de calitate, şi i-am arătat copilului cam care este gama de produse de decorat, din care poate alege.
Cameră de copii (sursa foto: Diego-romania.ro/)  
La renovarea precedentă a camerei am cumpărat de aici parchet laminat şi am fost extrem de multumiţi de calitatea acestuia. În cei 6 ani în care a fost folosit s-a păstrat ca nou şi a rezistat foarte bine la apa vărsata de fiul meu în timp ce-şi “exersa talentul la pictură”.
Se pare că băietelul nostu a primit foarte bucuros această misiune, iar vre-o câteva zile timpul lui liber a fost folosit pentru rezolvarea ei.
Primul pas în proiectarea barlogului a fost atins, iar în urma acestei misiuni am văzut ce vrea puştiulică: o cameră luminoasă, colorată în alb, albastru, crem şi portocaliu, din care sa nu lipsească o bucătică din mare şi plajă.
După aceasta a urmat întocmirea unei liste cu ce avem nevoie pentru a începe realizarea Bârloglui şcolărelului: tapet, covor, o nouă şină pentru perdea şi draperii.
Apoi am stabilit a doua etapă, în care ne-am propus să mergem chiar în magazin să analizăm materialele de care suntem interesaţi. Data trecută, sfaturile primite de la specialiştii de aici au fost utile şi speram ca şi cu această ocazie ei să ne sprijine în demersul nostru. Înainte de a pleca în prospectarea ofertei din magazin, am luat cu noi şi cardul de fidelitate, pentru a putea beneficia de promoţiile speciale cu reduceri până la 50%.
Odată ajunşi la magazin ne-au întâmpinat nişte feţe zâmbitoare. Una dintre ele era acelaşi consilier care ne-a mai  ajutat în trecut. Planul camerei făcut de fiul nostru ne-a fost de mare ajutor, iar în mai puţin de o oră totul era cumpărat pentru bârlog: draperii, perdele, tapet şi covor. Tot aici s-a rezolvat şi problema noastră legată de depozitarea cumpărăturilor. Deoarece nu aveam spaţiu acasă, am convenit cu cei de la magazin să ne fie livrate peste o săptămână, la domiciliu, la un preţ anvantajos. Am luat cu noi doar tapetul, pe care am planificat să-l aplicăm pană la data la care era stabilită livrarea.
Şapte zile, pentru aplicarea tapetului sunt mai mult decât suficiente chiar şi pentru nişte începători ca noi, însă am preferat să ne documentăm înainte, pentru a nu face vre-o prostie. Prietenul nostru mai vechi într-ale decoraţiunilor interioare ne-a fost din nou de ajutor, cu 10 sfaturi utile pentru tapetare, poveţe pe care le dăm şi noi mai departe celor care vor să- şi tapeteze încăperile.
Aşa, a fost planificată operaţiunea Bârlogul şcolărelului, una de succes. Aventura echipei de trei a fost pe cinste, iar secretul reuşitei acestei “călătorii” a fost planificarea fiecarei etape.
În curând şcolarelul nostru o să se bucure de un dormitor pe gustul lui, pe care sunt sigură că-l va păstra mai curat şi mai ordonat, datorită faptului că a participat activ la crearea lui.
Aventura Bârlogul şcolărelului, o reuşită a fost scris pentru Spring SuperBlog 2016 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu