duminică, 13 martie 2016

Româncele sunt frumoase şi când călătoresc

Geanta de umăr, pe care o folosesc în călătorii
Aproape întotdeauna când călătoresc în străinătate, cu avionul mă însoţeşte doar un mic bagaj de mână. Nu o fac din raţiuni financiare, ci mai degrabă din motivaţii practice.

Deseori am văzut acele mici cărucioare care transportă bagajele pierzând câte o valiză, câte un angajat aruncând genţile unele peste altele nepăsându-i dacă acestea conţin obiecte care s-ar putea sparge sau călători aşteptând disperaţi la banda de bagaje geamantanele care nu mai apar. Într-un an am călătorit în timpul unor furtuni şi îmi aduc aminte cum căruciorul cu bagaje stătea neputincios în şiroaiele de apă care cădeau peste ele. Nu vreau să-mi imaginez în ce stare şi-au găsit călătorii hainele din bagaje.


Situaţiile neplăcute provoacă stres, supărările te fac să te încrunţi, iar cu aceste grimase apar şi acele riduri de expresie care sunt bine-cunoscuţi inamici ai frumuseţii. În definitiv, noi trebuie să vorbim despre secretul frumuseţii româncelor, iar stresul trebuie scos din discuţie.

După cum vă spuneam, călătoresc doar cu un bagaj de mână, atent făcut, astfel încât să se încadreze în parametrii de dimensiune ceruţi de compania aeriană ale cărei servicii le utilizez. Cu toate acestea asta nu înseamnă că trebuie să renunţ la toate acele accesorii cosmetice care ajută femeile să fie proaspete, mereu în formă şi să radieze de frumuseţe.

În politica celor mai multe aeroporturi este prevăzut, pentru călătorii care călătoresc cu bagaj de cabină, ca recipientele pe care le au să nu depăşească capacitatea de 50 ml.

Într-un an în care tenul meu a fost mai mofturos m-am încăpăţânat să iau în bagajul meu de călătorii o emulsie cu lăptisor de matcă Doina, de la Farmec. Nu a scăpat de controlul atent al agentei de securitate care mi-a spus cu părere de rău că trebuie să-l reţină pentru că depăşeşte cantitatea admisă. Tare rău mi-a părut, pentru că greu m-am descurcat, în acea călătorie, fără loţiunea minune care veghea la aspectul îngrijit al chipului meu.

Micuţul recipient este foarte practic
De atunci lucrurile s-au mai schimbat puţin. Călătoresc cu bagaje de mână şi acum, însă mi-e mult mai simplu să iau cu mine produsele cosmetice. Farmec a acoperit această nevoie a româncelor de a fi frumoase şi când se află în străinătate şi au conceput kit-urile de călătorii, scăpându-ne de stresul recipientelor prea mari care dau bătăi de cap agenţilor de securitate din aeroporturi.



Secretele care o evidenţiează pe românca frumoasă oriunde ar merge în lume sunt: părul fin atent îngrijit, datorită Şamponului Argan Plus Ulei de Măsline– 40 ml, dinţii imecabili graţie pastei pentru dinţi sensibili Aslamed – 18 ml şi prospeţimea permanentă conferită de deodorantul antiperspirant Gerovital H3- Fresh – 40 de ml.

Esenţele frumuseţii pot sta şi în recipiente mici.

Româncele sunt frumoase şi când călătoresc a fost scris pentru Super Blog Spring 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu